Často kladené otázky
1. Čo znamená kompatibilná náplň?
Kompatibilná náplň alebo alternatívna náplň, je vyrábaná náplň inou spoločnosť než tou, ktorá vyrába tlačiarne. V mnohých prípadoch sa jedná o kópiu originálnych tlačových náplní s porovnateľnou kvalitou a počtom výtlačkov. My pre Vás ponúkame nové READY kompatibilné náplne za výrazne nižšiu cenu ako originál pri zachovaní vysokej kvality.
2. Aký je rozdiel medzi tonerom s čipom a bez čipu?
Vďaka toneru s čipom tlačiareň komunikuje s tonerom a spozná, či bol vložený do tlačiarne. Ak si zakúpite toner bez čipu, je potrebné preložiť čip z predchádzajúceho tonera.
Návod na výmenu čipu nájdete na našom blogu: https://www.readytoner.sk/n/navod-ako-vymenim-cip-na-toneri
3. Čo v prípade ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Ak máte zakúpenú správnu náplň, ale nedarí sa ju zasunúť do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné, zvyčajne oranžové plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Na náplni sa môžu vyskytovať aj papierové ochranné prvky, ktoré bránia vysypaniu tonera.
4. Je možné tovar vrátiť?
V prípade ak chcete tovar vrátiť, musí byť v nerozbalenom a nepoškodenom stave. Následne je potrebné vyplniť formulár na odstúpenie od zmluvy. Jedine v takom prípade nám tovar môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar.
Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na tomto odkaze: https://www.readytoner.sk/files/dokumenty/formular-na-odstupenie-od-zmluvy.pdf
5. Je možné tovar vyzdvihnúť osobne v kamennej predajni?
Bohužiaľ, naša firma neprevádzkuje kamennú predajňu. Vašu objednávku Vám radi odošleme Vami zvolenou dopravou – kuriérom na adresu alebo na výdajné miesto.
Všetky potrebné informácie o doprave a platbe nájdete na tomto odkaze: https://www.readytoner.sk/doprava-platba
6. Ako mám postupovať v prípade reklamácie a ako dlho trvá jej vybavenie?
V prípade reklamácie máme pre Vás pripravený online formulár na našej stránke. Správnym vyplnením reklamačného formulára urýchlite reklamačný proces.
Odkaz na online formulár: https://www.readytoner.sk/files/dokumenty/reklamacny-protokol.pdf
Reklamáciu riešime ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
7. Čo znamená READY-EKO balenie?
Je to balenie, v ktorom je tovar zabalený v recyklovanom eko papieri, eko krabici, prelepeným eko páskou.
8. Čo ak som od kurierskej spoločnosti neobdržal potvrdenie o DOBIERKE?
Viete si ho sami stiahnuť z nasledujúcej stránky prepravnej spoločnosti DPD https://www.dpdmojkurier.sk/eppd.
Stačí vyplniť číslo balíka a PSČ kde bol balík doručený.